چگونه برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 6.2 بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 6.2 بدون دیالیز

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین 6.2 بدون دیالیز؟ از سطح کراتینین ما می توانیم می دانیم که این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری های کلیوی است، در این بیمار مرحله خواهد شد بسیاری از نشانه ها و عوارض رنج می برند. بنابراین به منظور معنی این علائم، دکتر دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد.
چرا بیمار می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، اگر چه دیالیز برای از بین بردن کسانی که علائم بیماری کلیه مفید است، اما آن را به بسیاری از عوارض جانبی. چه چیزی بیشتر، هنگامی که بیمار شروع به آن را، آنها ممکن است به آن را برای بقیه زندگی خود را. از آنجا که، آن را فقط می توانید علائم این بیماری از بین بردن، اما می تواند بیماری را درمان نمی نه جلوگیری از پیشرفت آن است. بنابراین به عنوان بار رفتن، پایین تر از اراده عملکرد کلیه می رود، سپس بیمار درد بیشتری رنج می برند.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 6.2 بدون دیالیز؟
در واقع، برای بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 6.2 آنها در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیه است. در این مرحله تا زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود، آنها یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می توان آن را به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر به شما کمک کند که عملکرد کلیه را بهبود بخشد. با کمک از این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 6.2 می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: